نمایندگی اشنایدر صنعت
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

نمایندگی اشنایدر در لاله زار را از کجا پیدا کنیم؟

خلاصه مقاله

نمایندگی‌های اشنایدر در لاله‌ زار بی‌شک وقتی صحبت از خرید وسایل حفاظتی برقی به میان می‌آید، کمتر کسی دست به ریسک می‌زند و به سراغ برند‌های ناشناخته می‌رود. ازجمله برند‌های معتبر و شناخته‌شده در عرصه تولید محصولات صنعت برق، در سراسر جهان، برند «اشنایدر» است. اما پس‌ازآنکه برند موردنظرمان را شناختیم، دغدغه بعدی بسیاری از […]

نمایندگی‌های اشنایدر در لاله‌ زار

بی‌شک وقتی صحبت از خرید وسایل حفاظتی برقی به میان می‌آید، کمتر کسی دست به ریسک می‌زند و به سراغ برند‌های ناشناخته می‌رود. ازجمله برند‌های معتبر و شناخته‌شده در عرصه تولید محصولات صنعت برق، در سراسر جهان، برند «اشنایدر» است.

اما پس‌ازآنکه برند موردنظرمان را شناختیم، دغدغه بعدی بسیاری از ما این خواهد بود که محصول موردنظرمان را از کجا تهیه کنیم؟! تا هم از اصل بودن آن اطمینان داشته باشیم و هم دارای گارانتی باشد که اگر مشکلی برایش پیش آمد بتوانیم برای رفع مشکل مجدد به آنجا مراجعه کنیم.

باید نوید این را به شما بدهیم که پیدا کردن چنین جایی چندان سخت نیست. کافی است سری به خیابان لاله‌ زار در تهران بزنید! در این مقاله با ما همراه باشید؛ تا هم با برند اشنایدر که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برند‌های محصولات صنعت برق جهان است، آشنا شوید و هم نمایندگی‌ برند اشنایدر در لاله زار را برایتان معرفی کنیم.

معرفی کمپانی اشنایدر

شرکت اشنایدر الکتریک، یکی از فعال‌ترین تولید‌کنندگان محصولات صنعت برق دنیا هستند؛ که باسابقه چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانستند اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کنند. شاید جالب باشد بدانید که اشنایدر الکتریک، در حوزه‌ی مدیریت انرژی، برق ساختمان و انرژی‌های تجدید پذیر فعالیت ویژه‌ای دارد.

اشنایدر الکتریک، (Schneider Electric) شرکت تجهیزات الکتریکی در کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد و در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. این شرکت برای پیش برد اهداف بلندمدت و پایدار و همچنین بالا بردن بهره‌وری خود کارخانه‌هایی در قاره‌های مختلف جهان تأسیس کرده که محصولاتی تحت لیسانس و با نظارت شرکت اصلی تولید می‌کند. این کارخانه‌ها به گروه اشنایدر الکتریک شهرت یافته است و همگی تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند و محصولات باکیفیت اول جهانی تولید می‌نمایند.

نمایندگی اشنایدر در لاله زار

تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک:

در طول تاریخ، مجموعه اشنایدر از موانع تکنولوژیک زیادی عبور کرده است. همچنین برای رسیدن به هدف تصمیمات استراتژیک زیادی گرفته شده است. تجربیاتی که در زمینه کسب‌وکار به‌دست‌آمده نقش مهمی در شکل‌گیری جایگاه منحصربه‌فرد و رتبه تکنولوژیک این شرکت دارد.

تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک را می‌توان به سه بخش تقسیم کرد: ۱) اول قرن ۱۹ ۲) اواخر قرن ۲۰ ۳) در حال حاضر یعنی از سال ۲۰۱۵ به بعد.

برادران اشنایدر در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت اشنایدر الکتریک در زمینه صنایع فولاد، آهن و ماشین‌آلات سنگین و کشتی‌سازی فعالیت خود را آغاز کردند. پس‌ازآن در سال ۱۹۱۹ با تأسیس شرکت اشنایدر در آلمان و همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند.

در اواخر قرن بیستم این شرکت با تأکید بیشتر بر صنعت برق، خرید کارخانه‌ها تله مکانیک، اسکوئردی و مرلن ژرن، گروه اشنایدر الکتریک را در فرانسه ابداع نموده و دفتر و شرکت اصلی را هم در فرانسه و در شهر گرنوبل دایر کرده است؛ همچنین با مالکیت کارخانه Lexal – دومین توزیع‌کننده صنعت برق در اروپا – فعالیت خود را در زمینه محصولات بازار ساختمان گسترش داد است.

در حال حاضر نیز این شرکت از سال ۲۰۱۵ به بعد، برند Life is on را برای تأثیرگذاری بیش‌تر ثبت کرد و درنهایت در سال ۲۰۱۶ وارد دنیای اینترنت اشیا شد و درنتیجه تکنولوژی جدید را الویت کار خود قرارداد.

آیا محصولات اشنایدر چینی هم موجود هستند؟!

اشنایدر چینی امروزه به علت حفاظت‌های گمرکی کم در ایران وارد می‌شود که کیفیتی به‌مراتب پایین‌تر از محصولات اشنایدر اصل دارند و برای کاربردهای صنعتی خطرآفرین خواهند بود. قیمت اشنایدر اصل و اشنایدر چینی اختلاف زیادی دارد، اما اشنایدر چینی استانداردهای ضروری را ندارد.

 هولوگرام روی جعبه محصولات اشنایدر نشانه اصل بودن آن‌ها است و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگان اشنایدر که در ادامه برایتان ذکر می‌کنیم، در خیابان لاله‌ زار، محصول موردنظرتان را با ضمانت اصل بودن و گارانتی تهیه کنید و خیالتان از همه‌چیز راحت باشد.

نمایندگی اشنایدر درلاله زار

خیابان لاله‌ زار کجاست؟

خیابان لاله‌ زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است که درگذشته به‌عنوان یکی از راسته‌های پررفت‌وآمد تهران مشهور بود. این خیابان میزبان مراکز فرهنگی و هنری مثل سینما و تئاتر بوده و بسیاری از آن به‌عنوان یکی از پرخاطره‌ترین خیابان‌های تهران قدیم یاد ‌می‌کنند. قدیم‌تر‌ها به «شانزه‌لیزه ایران» مشهور شده بود.

اما اکنون اوضاع لاله‌زار متفاوت است و اصلاً حال و هوای تاریخی به خود ندارد! این روز‌ها خیابان لاله‌زار، به بورس لوازم الکتریکی تبدیل شده است و بافت تاریخی آن در حال نابودی است. گراند هتل معروف، تبدیل به انباری متروکه شده که اجازه ورود به آن داده نمی‌شود و سینماها و بافت تاریخی آن یکی پس از دیگری و به‌رغم وعده‌هایی که برای بازسازی آن داده می‌شود، در حال تخریب است.

آدرس نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی‌های اشنایدر در لاله‌ زار از کجا پیدا کنیم؟!

1. نمایندگی اشنایدر ۲۰۰۰

با توجه به نیاز روزافزون کشور به پشتیبانی و ارائه خدمات فنی باکیفیت جهانی، فروشگاه ۲۰۰۰ باهدف به وجود آوردن یک فروشگاه از تجهیزات برتر و خدمات کارآمد به صنایع کشور در سال ۱۳۷۴ تأسیس گردید. اعتقاد به کیفیت برتر، بهره‌مندی از کارشناسان برجسته و متعهد و توجه ویژه به اصل مشتری مداری در رأس تمامی سیاست‌گذاری‌ها، از دلایل اصلی رشد مداوم و چشمگیر این فروشگاه طی سالیان پس از تأسیس بوده است. در حال حاضر فروشگاه ۲۰۰۰ از واردکنندگان اصلی محصولات اشنایدر در خیابان لاله‌ زار می‌باشد.

شما می‌توانید برای اینکه خیالتان از اصل بودن محصولتان راحت باشد، با مراجعه به فروشگاه ۲۰۰۰ در خیابان لاله‌ زار که ازجمله نمایندگان اشنایدر است؛ محصول موردنظر خودتان را تهیه کنید.

آدرس: تهران – لاله‌ زار جنوبی – پلاک 324

2. نمایندگی اشنایدر الکترو قبادیان

الکترو قبادیان از بهمن‌ماه 1386 در زمينه واردات و تأمین قطعات برق صنعتي فعاليت خود را آغاز نموده است. اين مجموعه همواره از پيشگامان توزيع محصولات الكتريكي باکیفیت با برندهاي مطرح جهان، می‌باشد. حضور مستمر و تأثیرگذار در نمایشگاه‌های داخلي و بین‌المللی به همراه كارشناسان و كادر مجرب مويد اين مطلب است كه اين مجموعه همواره بهترين مشاوره‌های فني و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختيار مشتريان قرار داده است.

الکترو قبادیان از دیگر نمایندگان اشنایدر در لاله‌زار است که محصولات اشنایدر را وارد کشور می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه الکترو قبادیان در لاله‌زار به‌صورت حضوری محصولات اشنایدر موردنیازتان را تأمین کنید؛ همچنین می‌توانید از سایت الکترو قبادیان، محصول موردنظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

آدرس: لاله‌زار جنوبی، پاساژ بازار صنعت، طبقه 4 پلاک 4/11

3. نمایندگی اشنایدر صنعت (کیسون)

یکی از برترین نمایندگی‌های برند اشنایدر در خیابان لاله‌ زار، نمایندگی اشنایدر صنعت است. مجموعه اشنایدر صنعت، وارد کننده اشنایدر لاله زار و فروشنده رسمی محصولات Low-voltage در ایران است که با ۳۰سال حضور موفق در بازار الکتریک و برق ایران، توانسته به تجارب بسیار و مشتریان وفاداری دست پیدا کند که سطح رضایت بسیار بالایی از آن دارند.

همچنین نمایندگی اشنایدر صنعت، توانسته است با ارائه محصولات اصلی و با‌کیفیت و نیز تعیین قیمت اقتصادی و مناسب در بازار ایران، رضایت و اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کند. تقریباً می‌توان گفت در زمینه تعیین قیمت اشنایدر صنعت، بی‌رقیب است؛ زیرا همیشه در اقتصادی‌ترین حالت ممکن قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد.

اشنایدر صنعت که یکی از وارد کننده اشنایدر لاله زار است، در سال 1370 به مدیریت محسن طبائی فعالیت خود را در زمینه برق صنعتی در بازار برق ایران آغاز کرد. از همان ابتدا هدف اشنایدر صنعت ارائه محصولات باکیفیت به همراه قیمت‌های رقابتی بود. آن‌ها توانستند با استفاده از تحلیل درست بازار و مشتریان، در این سال‌ها تجربه و تخصص خود را گسترش دهند و پس از ۳۰ سال حضور در این بازار مشتریان خود را راضی و وفادار نگه‌دارند. آنچه باعث تمایز اشنایدر صنعت از سایر نمایندگی‌ها شده این است که وقتی شما کالایی را از آن تهیه می‌کنید؛ سه چیز را دریافت می‌کنید. آن سه چیز؛ ضمانت کیفیت، ضمانت اصالت و پشتیبانی و گارانتی است.

محصولات اشنایدر صنعت عبارت‌اند از:

  • کنتاکتور
  • انواع کلید‌ها
  • انواع هدایت‌کننده‌ها
  • انواع لوازم جانبی

برای تهیه محصولات اشنایدر می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه اشنایدر صنعت که یکی از معتبر ترین وارد کننده اشنایدر لاله‌زار بروید و در آنجا با برسی کامل و راهنمایی فروشندگان کالای موردنیازتان را تهیه کنید؛ همچنین می‌توانید کالای موردنیازتان را از سایت اشنایدر صنعت به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

آدرس فروشگاه اشنایدر صنعت وارد کننده اشایدر لاله زار: ایران، تهران، لاله‌زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 21

آدرس سایت: schneidersanat.com

خرید کنتاکتور از نمایندگی اشنایدر در لاله‌ زار

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات در برق صنعتی و سیستم‌های قدرت، کنتاکتور است که در ولتاژها و جریان‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. در ساده‌ترین تعریف، کنتاکتور یک دستگاه سوئیچینگ (کلید زنی) الکتریکی است که برای خاموش و روشن کردن یک مدار الکتریکی استفاده می‌شود. به عبارتی کار اصلی کنتاکتور کنترل جریان است.

برای تهیه انواع کنتاکتور شما می‌توانید به خیابان لاله‌زار در تهران مراجعه کرده و در آنجا محصول موردنیازتان را از وارد کننده اشنایدر لاله زار تهیه کنید و همچنین می‌توانید از سه نمایندگی معرفی‌شده در ابتدای مقاله کنتاکتور‌های اشنایدر را در لاله‌زار تهیه کنید.

خرید کلید مینیاتوری از نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار

کلید مینیاتوری یا همان MCB مخفف واژه Miniature Circuit Breaker یک کلید الکترومکانیکی خودکار می‌باشد و امروزه به‌جای فیوز، برای محافظت بهتر و قابلیت اطمینان بالاتر، از کلید مینیاتوری استفاده می‌کنند. کلیدهای مینیاتوری از آسیب به مدار، در برابر اضافه‌بار و اتصال کوتاه که ناشی از اضافه جریان است، محافظت کرده و به‌طور گسترده در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی برای حفاظت به کار می‌روند.

اشنایدر صنعت یکی از بهترین وارد کننده اشنایدر لاله زار است. از این رو برای تهیه انواع کلید مینیاتوری شما می‌توانید به خیابان لاله‌زار در تهران مراجعه کرده و در آنجا محصول موردنیازتان را تهیه کنید و همچنین می‌توانید از سه نمایندگی معرفی‌شده در ابتدای مقاله، انواع کلید مینیاتوری‌های اشنایدر را در لاله‌زار تهیه کنید. دلیل تأکید ما بر این سه نمایندگی این است که، این سه از معتبر‌ترین نمایندگی‌های اشنایدر در لاله‌زار هستند و شما می‌توانید با خیال راحت محصول موردنیازتان را تهیه کنید.

خرید کلید اتوماتیک از نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار

کلیدهای اتوماتیک نوعی کلید قطع کننده مدار هستند.کلیدهای اتوماتیک کمپکت از عمر بسیار بالاتر و قدرت قطع بالاتری نسبت به کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای حرارتی برخوردار هستند. کلیدهای اتوماتیک اشنایدر در دو نوع فیکس و قابل تنظیم ساخته می‌شوند. کلیدهای اتوماتیک کمپکت NSX اشنایدر دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز در دنیا به همراه کیفیت بالا و عمر طولانی است و می‌تواند بسیاری از نیازهای صنعتی را مرتفع سازد.

همان‌گونه که در محصولات بالاتر ذکر شد، شما می‌توانید برای تهیه انواع کلید‌ اتوماتیک اشنایدر به یکی از سه نمایندگی معرفی‌شده اشنایدر در خیابان لاله‌زار مراجعه کرده و محصول موردنیازتان را به‌صورت حضوری تهیه کنید.

مسیر دسترسی به نمایندگی های اشنایدر در لاله‌زار چگونه است؟!

بهترین راه برای رسیدن به لاله‌ زار استفاده از مترو است. می‌توانید در ایستگاه سعدی در خط یک از قطار پیاده شوید و با پنج دقیقه پیاده‌روی به سمت غرب در خیابان جمهوری به خیابان لاله‌زار برسید. همچنین در تقاطع خطوط یک و دو مترو، یعنی ایستگاه امام خمینی، می‌توانید از قطار پیاده شده و از خروجی شمالی ایستگاه خارج شوید تا به ابتدای خیابان لاله‌زار برسید.

اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید می‌توانید با انتخاب ایستگاه سعدی یا امام خمینی، از اتوبوس‌‌هایی که در این مسیر تردد می‌کنند باخبر شوید و از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین از بسیاری از پایانه‌ها و نقاط شهر مانند میدان آزادی به میدان توپخانه (میدان امام خمینی) تاکسی خطی تردد می‌کند (مانند پایانه تاکسی آزادی) که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
دیدگاه خود را بنویسید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط